Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Disse handelsbetingelser er gældende for al handel på CafeValhalla.dk

Husk at det altid er jeres ansvar at vi har korrekte oplysninger på personen vi skal levere til. Dette gælder, Fulde navn (ingen kælenavne), skole eller arbejdsplads samt evt. klasse. Bemærk at det er vigtigt at i retter klasse, efter endt sommerferie.

Bestilling

Alle bestillinger på Café Valhallas Frokostordningssystem skal ske som følger:

  • For at bestille frokost skal du vælge den uge du ønsker at bestille til. Derefter skal du trykke på de dage du ønsker at bestille de forskellige retter. Ude til venstre har du et overblik over alle dagene, med de retter du har valgt på din bestillingsseddel.
  • Du kan bestille kan bestille til alle dage, uger og personer du har oprettet i vores system, før du går til betaling.
  • Fra din bestillings seddel på sidens venstre side kan du løbende følge din bestilling, og til sidst vælge “Betal”. Når din betaling er gået igennem, leverer vi til den dag du har bestilt.
  • Fra menuen “Dine Konti” kan du altid redigere i dine ordre. Du kan slette enkelte retter indtil samme dag. Det vil sige at når kl er 00:01, Kan du ikke slette ordren til den samme dag.

Din bestilling er gennemført, når din betaling er godkendt, og din skærm viser en kvittering. Bestiller du inden kl. 24.00, levere vi fra kl. 10.00 fagen efter. Du vil altid kunne afbestille dine bestillinger, men det skal foregå inden leveringsdagen fra kl. 00:00. Alle ordre efter vil indgå i leveringerne til den kommende dag. Vi refundere beløbet for afbestilte ordre inden for 24 timer, Derefter er det meget forskelligt, hvor lang tid din egen kortudbyder/bank er om at sætte beløbet ind på din konto igen.

Betaling

Du kan betale med ét af disse betalingsmetoder:

Visa/Dankort, Mastercard, Visa Electron og MobilePay

Din betaling hæves, når vi har afsendt den første bestilling fra vores køkken

Betaling med Dankort og Visa/Dankort er gebyrfri. Betaler du med et af de andre kreditkort, opkræver vi et betalingsgebyr.

Priser og betaling

Alle priser på Café Valhalla er naturligvis inklusiv moms og alle afgifter.

Gebyrer

Café Valhalla opererer med én gebyrtype:

1) Kortgebyr

Levering og Emballage er inkluderet i prisen oplyst på siden her

For at sikre den bedst mulige opbevaring af dine varer, har vi inddelt vores pakkelager i følgende fire temperaturzoner:

  • Tørvarezonen ca. 18 grader
  • Grøntzonen ca. 8-10 grader
  • Kølevarezonen ca. 2 grader
  • Frostvarezonen ca. -22 grader

Fra vi modtager varerne fra vores leverandører, til de færdigpakkede ordrer afhentes af vores chauffører, opbevares varerne i deres respektive temperaturzone i vores køkken. Dernæst bruger vi termokasser til at opbevare frost- og kølevarerne, når de transporteres fra os til jer. På denne måde sikrer vi, at kølekæden altid overholdes 100%.

Kortgebyrerne er:

  • Dankort og Visa/Dankort: Gratis
  • Dansk udstedte kreditkort: 1,25% af ordrens beløb, dog minimum kr. 1,95
  • Udenlandsk udstedte kreditkort: 3,75% af ordrens beløb, dog minimum kr. 0,70

Pakningen af dine varer er gratis.

Om køb og betaling

Sikkerhed

Når du handler på CafeValhalla.dk, skal du benytte et betalingskort, eller mobilepay. For at beskytte dine kortoplysninger vil du ved indtastningen af kortoplysninger blive ført over til en betalingsside leveret af ePay A/S, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. ePay A/S sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Café Valhalla eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger.

Hurtig Betaling

For at det skal være så nemt for dig som muligt, tilbyder vi registrerede brugere Hurtig Betaling. Med Hurtig Betaling kan du registrere dine betalingsoplysninger, så du kun skal taste dem den ene gang. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos ePay A/S. Café Valhalla vil herefter trække pengene automatisk i forbindelse med din ordre, når du vælger betaling med Hurtig Betaling.

Du kan når som helst vælge at slette din kortregistrering under “Dine Konti”. Ønsker du at ændre det kort, der er tilknyttet, skal du først slette det tilknyttede kort og derefter tilføje et nyt.

Af sikkerhedsmæssige årsager vil din kortregistrering også blive slettet, hvis du vælger at ændre din mail-adresse.

Kvittering

Når du har godkendt din betaling på Café Valhalla, vil du få en ordrebekræftelse på mail. Din faktura får du fremsendt elektronisk så snart din ordre er pakket og klar til levering. Du kan også se din ordre historik på “Dine Konti”, så snart ordren er bestilt.

Levering

Café Valhalla leverer til udvalgte skoler og firmaer som vi har aftaler med. Hvis jeres skole eller arbejdsplads ikke har en aftale med os, er i velkommen til at kontakte os på info@cafevalhalla.dk for at få en madordning.

Café Valhalla leverer varerne på jeres skole eller arbejdsplads. Af hensyn til fødevaresikkerheden i forbindelse med køle- og frostvarer, skal der være en tilstæde på leverings adressen på leveringstidspunktet, så vi ved at frokosten er i gode hænder. Chaufføren må kun stille varerne, hvis I har aftalt dette på telefonen, eller hvis du på anden måde har indgået aftale med Café Valhalla om, at varerne må stilles i kantinen, køkkenet eller lin. En sådan aftale betyder, at det er jeres ansvar og Café Valhalla kan derefter ikke garantere eller holdes ansvarlig for om leverancen bibeholder sin kvalitet og sit indhold.

Kan chaufføren ikke levere varerne og heller ikke få fat i den daglige leder på telefonen, tager han varerne med tilbage. Disse varer bliver kasseret, da Café Valhalla ikke længere kan garantere for deres kvalitet.

Husk at rette barnets klasse til efter endt sommerferie, så frokosten kan blive leveret til korrekt klasse.

Varelager

Café Valhalla tjekker i forbindelse med ordreafgivelsen, om der er tilstrækkeligt med varer på lager. Der kan efterfølgende opstå situationer, hvor vi må kassere varer på lageret, hvis varernes kvalitet ikke lever op til vores strenge kvalitetskrav. I denne situation vil vi ikke kunne levere alle de ønskede varer. Ved ordreafgivelsen kontrolleres varelageret to dage frem i tiden. Bestilles der længere frem i tiden, er der risiko for, at varerne vil være udgået på leveringstidspunktet.

Reklamation

Skulle du mod forventning opleve fejl eller mangler på varer i forbindelse med din ordre eller levering, bedes du straks fra modtagelse af din vare kontakte vores kundeservice, via mail eller per telefon, så vi kan rette fejlen.

Fortrydelsesret

Café Valhalla yder fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven som følger:

  • For levnedsmidler og varer til husholdningen er der INGEN fortrydelsesret.
  • Vi har ikke mulighed for at ændre i ordre, flytte dem til næste dag eller slette ordre. Bestiller i en forkert frokost eller af anden grund ønsker at afbestille, eller flytte en ordre, skal i afbestille leveringen og bestille igen.
  • Du kan afbestille ordre, helt op til dagen (kl. 00:00) hvor den skal leveres.
    Det gør du under Ordrehistorik under menupunktet Frokostordning øverst i menuen.
  • Ved afbestilling tilbagefører vi pengene inden for 3 dage. Bemærk at nogle banker (Din egen bank) kan være helt op til 30 dage om tilbageføre pengene til din konto.

Kundeservice

Vores kundeservice kan kontaktes på følgende måder:

Selskab

Café Valhalla Ivs.
Lindenborgvej 119
4000 Roskilde
CVRnr. 37568422
Etableringsår 2016

Videresalg

Der må ikke købes varer på Café Valhalla med henblik på videresalg.

Persondata

Læs mere om vores cookies og privatlivspolitik

Indsamling, opbevaring og brug af persondata

Når du afgiver en ordre på Café Valhalla, skal du have oplyst dit navn og efternavn, adresse, mail og telefonnummer i vores system. Alle oplysninger, som Café Valhalla registrerer for at kunne behandle din bestilling, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Af hensyn til vores bogføring skal vi gemme disse oplysninger i 5 år.

Vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved at oprette en profil, deltage i en undersøgelse, acceptere Facebook Connect eller lignende. Vi videregiver aldrig dine persondata (navn, adresse, etc.) til sociale netværk som Facebook, Twitter, etc. uden din eksplicitte tilladelse.

Personoplysninger bruges til at gennemføre den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Oplysningerne bruges derudover til at få større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet. Denne brug kan bl.a. omfatte undersøgelser og analyser, der er rettet mod en forbedring af vore produkter, tjenester og teknologier.

Beskyttelse af personoplysninger

Ifølge lovgivningen skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på computere med begrænset adgang, som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger. Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Den dataansvarlige er: Direktøren for Café Valhalla.

Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Gør vi det, retter vi selvfølgeligt datoen for “sidst opdateret” nederst på siden. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites.

Kontakt vedr. personoplysninger

Som registreret hos Café Valhalla, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Café Valhalla via mail: info@cafevalhalla.dk

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende. Kopier fx formularen ind i en e-mail, udfyld den og send den til info@cafevalhalla.dk)

– Til Café Valhalla, Lindenborgvej 119, 4000 Roskilde

– Jeg/vi ___________ meddeler herved, at jeg/vi ___________ ønsker at gøre

fortrydelsesretten

gældende i forbindelse med min/vores ___________ købsaftale om følgende varer

___________

– Bestilt den ___________/modtaget den ___________

– Forbrugerens navn ___________

– Forbrugerens adresse ___________

– Forbrugerens underskrift ___________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato ___________

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 14. Marts 2017.